2009. december 1., kedd

Ismét csak gyorsan

Sajnos ismét csak gyors helyzetjelentés.

Szeretnék hosszan írni és sok fotót feltenni, de valahogy mostanában idő szűkében vagyok, pedig annyi minden történik amiről mesélhetnék.

Ez a hét után már kicsit nyugalmasabb lesz a helyzet, szóval remélem beválthatom az ígéreteimet és bepótolhatom az írnivalóimat! :-)

Addig is:

Az iskolában túl vagyok a teszteken. A vizsga úgynevezet  "open book" vizsga volt. Ez azt jelenti hogy lehet jegyzetet, könyvet miegymást használni, csak a szomszéd tudását nem.

A vizsga előtt vagy egy tucat kérdésre kellett válaszolni azzal kapcsolatban hogy mennyire vagyunk elégedettek az okatatással vagy min szeretnénk változtatni.

Komolyan mondom ennyi kérdést még életemben nem tettek fel egyszerre nekem. Több mint egy óra volt, mire mindenen átrágtuk magunkat.

Aztán persze magára a tesztre is sor került. Könyvünk nincs tehát azt nehéz lett volna használni, de azon meglepődtem hogy csak nekem jutott eszembe magammal vinni a kinyomtatott power pointos előadás anyagát. Így a teszt közben a körülöttem ülök nem győzték elkérni merthogy abban szépen benne voltak a válaszok. Úgylátszik ők nem jártak az ELTÉre :-)

Szerintem jól sikerült, de hát az eredmények természetesen még nincsenek meg. Itt ugyanis semmit nem szokás elkapkodni. :-) 

Beadtam a beadandós feladatokat is. Kreálni kellett egy fájlt egy általunk kiatalált ügyfélnek, lefoglalt szállással, befizetett előleggel, utitervvel stb. Szerintem nagyon kreatív volt, élveztem elkészíteni. Csináltam saját fejléces papírt meg minden. Aztán egy, nem is tudom mi magyarul ennek a neve de egy egészségügyi-baleseti kockázati felmérést kellett készíteni. Hogy mi okozhat veszélyt az iskolában, hogyan kell ezt elhárítani stb. Hát ez annyira nem volt kreatív, viszont ilyet tényleg kell majd csinálni a munkahelyünkön, szóval legalább tudjuk mi vár ránk :-)

Aztán most tanulok tovább, mert csütörtökön és szombaton megyek nyelvvizsgázni!!! Az IELTS tesztet kell letennem, és igaz hogy nekem csak egy 4.5-ös kell ami valahol alsófok és középfok között van, de hát akkor is: vááááá megyek angol vizsgázni! :-)

Szóval most gyakorolgatom a levélírást, attól izgulok a legjobban. Úgy érzem a beszéd, az olvasás, a szövegértés egyész jól megy, azokat kell csinálni a mindennapi életben is, de levelet meg esszét eddig csak az iskolai feladatokkor kellett írni és azért az nem ugyanaz.

Azért biztos jól fog sikerülni, csak most izgulok rajta egy sort ahogy illik :-)

A munka egész rendben van, szombaton már nem egyedül voltam hanem egy brazil lánnyal. Hát mit mondjak így ezerszer élvezhetőbb volt a nap és persze az angolom is többet feljődött :-)  Hát igen, a lányok szeretnek csacsogni és főleg a brazilok :-)

Legutóbb meg a belvárosban voltam. Hát először azt hittem, hogy az milyen jó lesz, az biztos nagyon forgalmas, erre kiderült hogy a legrosszabb hely ahol eddig voltam. Alig volt vásárló és a hely is nagyon lehangoló volt. Elvileg oda vagyok beosztva péntekre is, de nagyon szeretném ha mégsem kellene odamennem.

Amúgy minden rendben velünk. Peti is jól van.

A hétvégén voltunk fürödni az óceánban, meg napoztunk is. Hétvégente jó 35 fok körüli a hőmérséklet, de aztán hétfőre mindíg leesik 20 fokra. Komolyan mondom vastag mackónadrágban és pulóverben ülök a gép előtt. Elég vicces. De aztán csütörtökre már megint jó meleget ígérnek!

Amint kicsit több időm van jelentkezem újra! 

Addig is minden jót! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése