2009. december 8., kedd

IELTS írásbeli

Szombaton túlestem az IELTS írásbeli részén is. Az eredményre két hetet kell várni, de bizakodó vagyok. :-)

A vizsga helyileg egy szórakoztató és kiállítás (vagy hogy kell ezt fordítani) volt megtartva, ez már kellemes volt számomra mert mégsem valami egyetemre vagy iskolába kellett menni :-)

Maga a lebonyolítás szerintem nagyon érdekes volt. Úgy írták hogy regisztráli 7:30 tól lehet, de 8:15re mindenkinek regisztrálva kell lennie, szóval logikus, hogy akkor érdemes 7:30ra ott lenni nem növelendő az esetleges kizárás esélyét.

Szépen oda is értem 7:30-ra és mások is sokan, de bizony még 8:45-kor is szép számmal regisztráltak.

Amúgy regisztráció alatt azt kell érteni, hogy kaptam egy pecsétet (mint a szórakozó helyeken) a kezemre hogy ORIGINAL. Na, mondom ezt eddig is tudtam, de eddig nem bélyegeztek meg vele :-) És az útlvelelem is hasonlóan járt. Aztán elvették a táskámat meg mindent kiapkoltattak a zsebekből. A sorszámomat pedig már a szóbelin megkaptam. Szóvel ezután már csak várni kellett. Több mint 400-an voltunk. 

Aztán egyszercsak sorba kellett állni a magfeleő ajtóhoz mindenkinek, és újra leellenőrizték az útleveleket és mindenkit egyesével odaültettek az asztalához. Oda volt ragasztve a nevem a fényképem a sorszámom, szóval félreérthetetlenül jó helyen ültem :-)

Aztán 9-kor megkezdődött a vizsga. Az meg olyan volt amilyennek lennie kell (gondolom legalábbis, mert ez volt az első, de olyan szabályszerűnek tűnt) :-)

Szerintem egész könnyű témákat sikerült kifogni. A levélírás baráti levél volt, az agyonismételt "szeretnélek meglátogatni, szerinted hol szálljak meg és mit csináljunk eggyütt". 

Mostmár csak az eredményt kell türelmesen  kivárni! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése