2009. december 8., kedd

Életkor

Nem tudom hogy pontosan mennyi errefele az átlagéletkor, de le vagyok nyűgözve az eddig tapasztaltaktól.
Egyik nap jön egy néni vásárolni. Kérdezem tőle hogy kinek vásárol, mit szeretne. Azt felelte hogy a lányának keres valamit. A néni úgy hatvannak nézett ki, tehát gondoltam hogy a lánya valahol 30 és 40 között lehet, de csak hogy beszélgessünk (úgy tanították az jó az eladásnak) megkérdeztem hogy hány éves a lánya. Azt felelte 60!!! Ránéztem a nénire és hirtelen a szavam is elállt. A néni egyáltalán nem tűnt 80-nak még 60-nak is fitt és fiatalos volt. Szépen fel volt öltözve, ki volt sminkelve, az ékszerei rajta és a lányának vásárolt. Azt kívánom legalább ennyire fittek legyünk mindannyian 80 évesen!!!
De nem ő az egyetlen idős vásárlónk. Szép számmal akadnak hasonlók. Egyik nap kezünkbe akadt a helyi újság és ahogy lapozgattuk ráakadtunk a gyászjelentésekre. Megdöbbentőek voltak számok. Jócskán akadtak 90 felett de még 95 feletti is volt, 80-as ból pedig sokan.

Ez most nem holmi lehangoló bejeygzés akar lenni a halálesetekről, hanem csak jólesett látni édőseket és gondoltam megosztom veletek ezt a tuljadonképpen jó hírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése