2009. december 16., szerda

Munka és miegymás

A Karácsony bizony nagyon közeleg, a héten 3 nap alatt 33 órát fogok összesen dolgozni. Ebből 13 holnapra esik. Reggel 9-től este 10-ig leszek benn.

Itt a bevásárlóközpontok csak este 5-ig vannak nyitva normáslisan, a hosszú nap a csütörtök, akkor este 9-ig. A Karácsonyi meghoszabbított nyitvatartás miatt tegnap este hétig voltam. És szombaton is tíz órát leszek.

A tegnap olyan szempontból jó volt, hogy nem voltam egyedül, hanem egy francia leánnyal dolgoztam együtt. A forgalom nem volt túl nagy, volt 4 óránk hogy még a pultot sem közelítette meg szinte senki, de legalább egy jót beszélgettünk.

Elgondolkodtam hogy micsoda sorsok vannak. Mindenki élete egy kész regény, csak néha kicsit kívülről kell szemlélnünk magunkat és másokat hogy észrevegyük. Ez a lány például mindössze 19 éves és most hasonló korú lányokkal lakik együtt. Mind franciák. Van egy zsidó lány is tehát a lakásban a menora és a karácsonyfa farkasszemet néznek egymással. Azt mesélte elve megvan a maga melegvan, nyárvan hangulat spékelve némi különlegességgel csak extrába az eslő családtól külön töltött Karácsony mellé. :-)

A zsidó lány melleseleg az egyik leggazdagabb libanonival randizik, aki szintén zsidó. Aztán a másik lány meg egy olyan férfivel aki az egyik ausztrál híresség férje volt. Ez a lány maga pedig azért menekült el otthonról, mert a legjobb barátjába lett szerelmes miután az már kiszeretett belőle.

Szóval zajlik az élet mindenhol! 

És akkor még nem is meséltem mifélre emberekkel találkozunk munka közben.

Majd fogok, csak nem most :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése