2009. december 21., hétfő

Sziasztok!

Hát igen-igen, megint kissé elmaradtam az írással! Persze főleg magamnak állított követelményem a gyakori írás, de hát akkor is :-)

Hol is kezdjem...

A múlt hetet sikeresen teljeseítettem. Kétszer volt társaságom, egyszer egyedül dolgoztam. És igazából meglepődtem magamon, mert jobban bírtam mint gondoltam. Mondjuk nagyon rákészültem lelkiekben, hogy 13 órát dolgozok majd partner nélkül. Lehet hogy ez van akinek megmosolyogni való, de hát én még sose csináltam ilyet, így hát nem is tudhattam mire számítsak. 

Aztán meg közeleg a karácsony ugye, úgyhogy viccesek a bevásárló központok. Mindenhol van egy nagy színpad, ott van a Mikulás széke, benne a Mikulás ül, nyakig felőltözve persze, és mennek a gyerekek, beleülnek az ölébe, fotózkodik vele az egész család, és komolyan mondom, van hogy sorbanállás van!!!

Majd csatolok képeket, csak még le kell töltenem a fényképezőről őket.

Aztán a karácsonyi hangulatot emelendő... Itt nagy divat a Christmas Carols in the park. Ez azt jelenti, hogy az adott suburb (kertváros) lakói összegyűlnek valamelyik helyi parkban és együtt karácsonyi dalokat énekelnek! És persze van egy hatalmas is a City-ben (belváros) ahol mindenféle hírességek lépnek fel. Sajnos az ittenire nem sikerült kijutnunk, mert aznap dolgoztam, de a városit megnéztük a tévében. Az egy rendes show volt, de jó volt, az igazán hangulatos az lehetett ami itt volt a falunkban.

Van egy suburb amiben sok éves hagyomány, hogy a házakat és a kerteket telis-tele díszítik égőkkel, télapókkal, szarvasokkal mindennel. Mindenki a csodájára jár! Van kinn fagyis autó, meg világítós karszalag, de nem búcsút kell elképzelni. Csak mindneki végigsétál a főutcán, megcsodálja a házakat, fényképezkedik és hazamegy. De nagyon-nagy élmény!!! Persze ettől már nekem is lett némi karácsonyi hangulatom, főleg hogy tegnap este kicsit hűvösebb volt, hosszúnadrág, pulóver, hideg nózi... Mára persze jó meleg lett :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése