2009. december 11., péntek

Nemzetköziség

Még nem is írtam, de itt ugye szokás megkérdezni hogy melyik országból származik a másik, ez egy amolyan kedves érdeklődés.

Tőlem azt szokták kérdezni hogy svéd vagyok-e.

A nevem alapján brazilnak gondolnak.

Az akcentusomat meg kedvelik (ezt mindíg elmondják) és többen megkérdezik hogy amerikából jöttem-e :-)

Szóval nagy a kavalkád, de amikor mondom hogy Magyarország, akkor a legtöbben bólogatnak hogy igen-igen,  ismerik, sőt sokan mondják hogy Budapest a fővárosa, onnan jöttem-e :-)

Amúgy a magyar akcentust szeretni szokták, valahogy kellemes a fülüknek :-)

Az amerikai hangzásnál meg nem szoktam lelombozni őket hogy bizony a nagy sikert aratott Jóbarátokat néztem agyba-főbe és hát onnan a kiejtés :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése