2009. november 20., péntek

Gyors helyzetjelentés

Kicsit elmaradtam az írással mostanában. Igyekszem majd pótolni, mert sok minden történt csak valahogy nem jutott időm az írásra.

Továbbra is dolgozom az ékszerkioszkban, kezdek egyre jobban belejönni és egyre kevésbé komolyan venni őket a szó jó értelnében :-)

A suli továbbra is jó, bár egyre kevesebben és egyre kevesebbet járunk be az órákra :-)

Jövő szerdán lesz a negyedévet záró vizsgánk, szóval izgalmas. A számítógépes órát lezáró feladatokat már elkészítettem és beadtam, szóval várom a legjobbakat :-)

Van másik beadandó feladat is, hát van még egy hetem :-)

Voltunk "osztály kiránduláson" is, a hely neve Hunter Valley, ez egy borvidék. Hova mentünk volna máshova?!  :-)

Nagyon jó volt, csak az út volt hosszú, de hát ez Ausztrália itt egy cseppet nagyobbak a távolságok! 

A Peti is jól van, angolozik!!!

Jelentkeztünk IELTS-re erre úgy néz ki csak én fértem be a csoportba?!

Az időjárásról annyit hogy dög meleg van, de nem panaszkodom, mert tudom hogy most milyen jól esne neked kedves olvasó egy kis meleg a novemberi hidegben! :-)

Szóval majd írok részletesebben is, addig is au revoir ahogy a franciák mondják (csak hogy ne mindíg az ausztrálokról legyen szó :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése