2009. december 13., vasárnap

IELTS suli

Többen megszólták már a ház elejét, hogy én (Peti) sosem írok a blogunkba.
Nesztek! :)

Eddig otthon tanultam az angolt, mit is mondjak, elég kínkeservesen. Úgy döntöttem beiratkozok egy angol IELTS nyelvvizsga előkészítő tanfolyamra. Választásom az ELSIS-re esett (http://www.elsis.edu.au/), mivel egy ismerősünk ott tanul, és csak jó visszajelzés érkezett eddig tőle. Hétfőn szépen be is iratkoztam.
Egy hosszas eligazítás után (mi hol van a környéken - persze már vágtam addigra :) ) mindenkit haza engedtek (nem írják be hiányzásnak ha nem mennek be az aznapi órákra).
Gondoltam vágjunk bele a közepébe, én bementem az órára. Első nap 7-en voltunk csak, a hétfőt valahogy itt sem szeretik elkapkodni az emberek. :) Mint kiderült 11 az összlétszám, és abból négyen vagyunk magyarok, tiszta invázió! :) Vannak még Lengyelországból, Csehországból, Brazíliából, és Kolumbiából is a csoportban. Mindenki nagyon jó fej, egész jó kis csapat gyűlt össze.
A kolumbiai srác (Javier) egy hosszabb nyaralásra megy, pénteken volt utoljára suliban. Megérkezése után a helyén elkezdett kipakolnia az asztalra... két hungarocell darabka, pici zászlócskák... a zászlócskákat egyesével beleszúrta a hungarocellbe... minden ismerőse szülőhazájának egy-egy zászlót készített szeretete jelképéül. Nagyon megható volt... és mivel karácsonykor nem lehet itt, hozott tortát is, pici marcipán télapóval és fenyőfákkal.
Óra végén csaptunk egy pici búcsúztatót a tiszteletére, hát igen, élni tudni kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése