2009. október 20., kedd

Ügyintézés

Megtudtam, hogy a magyar útlevél bizony nehezen értelmezhető.

Elkészültek a diákigazolványaink és az egészségbiztosítási kártyáink. De mindkettőn a leánykori nevem szerepelt.

Szóval reklamáltam, hogy ez így nem jó. Erre simán rávágta a recepciós csaj, hogy én márpedig biztos ezt a nevet adtam meg. Egy pillanatra el is gondolkoztam, hogy izgalmamban a leánykori nevemet írtam volna valami papírra?

Aztán rájöttem, hogy biztos hogy az útlevélből írják ki a nevet. És megnéztem az útlevelet és ilyen sorban vannak rajta a neveim:

1. sor: vezetéknév

2. sor: keresztnév

3. sor: leánykori vezetéknév, keresztnév

Szóval visszamentem a recepcióhoz és megpróbáltam elmagyarázni, hogy igaz hogy logikusnak tűnik, hogy az a név a nevem ami egy sorban mutatja a kereszt és vezetéknevet nevet, azonban mégsem az a helyes. Valahogy így is nehezen értették meg.

Az egészségbiztosítási kártyával meg egy külön helyre kellett menni, és ott is ugyanez volt a probléma. Valahogy nekik fura, hogy ha a leánykori név van szépen egybe írva akkor az miért nem jó. De aztán végül ott is megértették!

Viszont így legalább voltam egy medicare (ez az egészségbiztosító)  irodában és az iroda nagyon szép volt, gyorsan sorra kerültem és nagyon kedves volt az ügyintéző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése