2009. október 1., csütörtök

Barista course

Arra gondoltam, hogy szívesen dolgoznék kávázóban, mivel azomban soha nem dolgoztam ilyen helyen, esélytelen lenne, hogy ilyen munkát szerezzek. 

Szóval elvégeztem egy egynapos tanfolyamot, ahol megtanítottak a kávéfőzés rejtelmeire!

Az iskola egy toronyház valamelyik emeletének valamelyik sarkában volt és alig volt nagyobb mint 40nm. 12 diák, a kávégépek, a tanár meg egy kis iroda épphogy kényelmesen elfértek. Viszont gyönyörűen volt berendezve.

A tanfolyam nagyon jó volt minden percét élveztem! Ennyi kávét még életemben nem főztem, legalább 50 adagot ha nem többet készítettem! Persze szinte mind a lefolyóban landolt mert hát ha ennyit megíttam volna akkor még azóta sem aludtam volna (egy hete)

Megtanultuk az alap kávéfajtákat, a tejhabkészítést és még a díszítést is! Csináltam rétegelt kávét is! Nagy mulatság volt!

2 megjegyzés:

  1. Muttatak valamilyen titkos fogást? :)

    VálaszTörlés
  2. :-) hát megtudtam hogy akkor elég meleg a tejhab ha a kezemnek már túl forró az edény, és hogy a kávé akkor tökéletes, ha 30 ml 30 másodperc alatt folyik ki.

    VálaszTörlés