2009. október 4., vasárnap

Suli- első hét

Túl vagyok a suli első hetén és azt kell hogy mondjam (örömmel) hogy nagyon-nagyon élveztem! :-)))

Turizmust tanulok-ha még nem írtam volna. Ez egy két éves kurzus, a végén ilyen szépet fogok kapni, hogy: Advanced Diploma of Travel & Tourism

Egy nap négy óránk van, és 3 tantárgyunk. Egy számítógépes képzés, teljesen az alapoktól és másik kettő ami a gyakorlatban sehogyan sem különül el egymástól.

A képzés teljesen gyakorlatias! Leginkább beszélgetünk, a tanárnő mondd valamit, megkérdezi mit tudunk róla, hogy gondoljuk, és aztán elmondja hogy is van valójában! :-)

Mindíg van valami feladat is. A bemutatkozás például úgy zajlott, hogy mondd el két mondatban, ki vagy és aztán egy percig beszélj a városról ahonnan jöttél. Nagyot nevettem rajta, hogy mindenki teljesítette a feladatot, kivéve a két dél-amerikait akik nem egy hanem 5 percig beszéltek és nem a városukról, hanem magukról és teljesen úgy és olyakat mondtak, hogy azt hittem egy szappanoperát nézek! Nagyon jó volt! :-)

Olyan feladatunk is volt, hogy mindenki kapott egy magazint valamelyik országról és a tanárnő megadott paramétereket, és aszerint kellett összeállítani egy utazást.

Pénteken pedig az volt a feladat, hogy mikor megérkeztünk reggel, kaptunk egy rejtvényt és az alapján meg kellett találni a városban egy helyet, ott megkaptuk a következő rejtvényt és így tovább míg megérkeztünk a végcélhoz! Nagyon-nagyokat nevettünk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése