2010. április 4., vasárnap

Szerzemények

Új szerzeményeink is vannak!!!

Már korábban írtam a council clean-up ("lomtalanítás")  áldásairól, és bizony újabb kincsekre leltünk.

Azt már nem is tudom, hogy írtam-e de még januárban Peti talált egy komplett, tökéletesen működő számítógépet LCD monitorral!!! Szóval mostmár nekem is van asztali gépem!!!

Aztán a frissebb szerzemények közül: találtunk egy tökéletes pár hangfalat! Semmi baja, még csak nem is volt használt, valószínűleg nem tetszett valakinek. :-)


Azán már hosszú ideje vágytam egy cipősszekrénykére. A cipőink egy nagy műanyag ládában voltak eddig, de amit gyakrabban használtunk azok meg csak úgy szerte széjjel. Szóval kellett volna egy szekrényke. De valahogy nem láttunk olyat ami jó lett volna. (de még a boltban sem)


Aztán most legutóbb a boltból haza fele menet belefutottunk az egyik ilyen lomtalanításba, és  az egyik piroslámpánál megláttam a tökéletes darabot. Szóval tettünk egy kör, és visszamentünk érte és elhoztuk. És igen! Pont tökéletes, Szép kis íves mint az asztalkám, pont picit beilleszkedik a lapja alá, megvan minden polca, meg minden, szóval nagyon elégedett vagyok a kis cipősszekrénykémnek!!! :-)

2 megjegyzés:

  1. ejha :) hát, akkor nem olyan lehet, mint itt nálunk :D...a múltkor láttam emberkéket és hát mit ne mondjuk kis szekérkével jöttek, amit bicikli húzott:D::D igen, nem ló..mivel már a modernkorban élünk..szal bicikli..mert az ugye még egészséges is:D
    Na örülök, az örömödnek :D tuti jó kis darabb..menjetek csak el tegyetek még egy sétát. hátha vmi tuti kis kincsre bukkantok :)

    VálaszTörlés
  2. Azóta találtunk még egy tökéletesen működő, gyakorlatilag vadiúj hősugárzót!!! Ugye itt nincs fűtés és hát gondoltuk elkelhet a hűvös estéken! Nem mintha gyakran lenne bekapcsolva, de elvégül is még csak április van! Ma 25 fok volt!

    VálaszTörlés