2010. április 4., vasárnap

Eső-papucs

Amit ugye nekünk tanítottak mikor kicsik voltunk az az, hogyha esik az eső, akkor az ember zárt cipőt vesz, legetőleg bőrt, és azt is jól beolajozza vagy valami, hogy elkerülje az átázást, merthogy nincs is rosszab mint egy egész napot vizes cipőben tölteni.


Hát itt ez úgy veszem észre kicsit másképp van!

Itt ha nagyon esik leginkább strandpapucsot viselnek az emberek. Először azt hittem őrültek, de aztán gondolkodóba estem, és arra jutottam, hogy nem is rossz ötlet. Egyrészt az átázástól nem kell tartani, a láb úgyis gyorsan megszárad, és hát tudjuk hogy az ozzik amúgy sem szeretnek nagyon zoknit húzni a lábukra.


Én még nem  jutottam odáig, hogy 20 fokban és esőben papucsban mászkáljak, de lehet hogy egy-kétcipőátázós eset után az ember más belátásra jut! :-)

2 megjegyzés:

  1. Okos megoldás tényleg:D bár nekem ez nem jutott vna eszembe...majd jól meg is mondom anyáéknak , h félreneveltek :D

    VálaszTörlés
  2. :-) ugye most komolyan, nekem se jutott volna magamtól eszembe!

    VálaszTörlés