2010. április 6., kedd

Az éjszakai vendég....

Egyik éjszaka valami motoszkálásra ébredtünk. Hallottuk, hogy a szobánkban valami halkan, de kitartóan motoszkál.

Lámpafénynél próbáltunk utánajárni a rejtélynek, de sikertelenül. Arra jutottunk, hogy egy csótány - a termetesebb fajtából - lehetett, és remélhetőleg nem egy szőrös szívű és lábú pók.


Aztán másnap este pakolásztam a szobában. Volt egy zacskó az egyik asztalon némi piperecuccal benne. Szóval elkezdtem kipakolni a néhány krémet meg zsepit. És amikor az utolsó csomag zsepit is kiemeltem ilyedten rántottam ki a kezemet a zacskóból!


Egy kis ilyedt szemű barna béka csücsült benne!!!! :-)


Szegényke ott ült a zacskó mélyén egész éjjel, egész nappal egy árva hang nélkül.

Ha brekegett volna rendesen ahogy békákhoz illik akkor persze rögtön megtaláltuk volna. Lehet hogy ő amolyan csöndes társ kívánt lenni.


Nos, én ilyedtemben kirohantam vele a szobából (persze kezemben a béka) Aztán némi megnyugvás és fotózkodás után visszatessékeltük a természetbe ahova való.


Azóta kinn brekeg vígan, márha őt halljuk és nem a nagy kalandról visszatértnek örülő barátait!


3 megjegyzés:

  1. Szép a béka öcsi sajt.(Hill család)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukor..képzelem, h megijedtél :D:D közben sikongatsz, de rajtad a béka :D:D..ejjj Amám, tipikus nők vunk:D

    VálaszTörlés
  3. :-))))
    hát mitagadás... volt némi sikongatás

    VálaszTörlés