2009. november 3., kedd

Diákigazolvány

Diákigazolvány ügyben még mindíg küzdök az iskolai adminisztrációval!

Az itteni diákot nem úgy kell elképzelni mint az otthonit, minden iskola maga ad ki ilyen kártyát, nincs általános, nemzeti diák.

Röpke két hét várakozási idő után vissza kaptam ugyanazt, vagy egy ugyanolyan kártyát ami miatt vissza kellett adnom az elsőt is. Még mindíg a leánykori nevem szerepel rajta. Hogy ez miért probléma még mindíg nem igazán érti a - hajszínt nem mondok de - nagyon aranyos leányzó az információspultnál. Azt mondta, hogy "hát az is egy név mi a bajom nekem azzal" :-) Komolyan, olyan vicces az a csaj, hogy megértem hogy felvették egy ilyen állásra, mert kell valaki aki elszórakoztatja a népeket ott az iskolában! De azért megkérdeztem a tanárunkat is, akiről úgy láttam eléggé tisztában van a dolgokkal és azt mondta, hogy az útlevélben szereplő nevemnek kell rajta lennie.

Szóval ismét visszaadtam a kártyát és most várom a következőt.

Amúgy ezt végigjátszottuk a beiratkozásnál is, szóval: No worries (nincs min aggódni) -ahogy errefele mondják-, egyszer csak megérkezik a tökéletes diákigazolványom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése