2009. november 2., hétfő

Az ékszer kioszk

Szombaton mentem a próbamunkára. Egy egész napot kellett dolgozni az egyik eladó/menedzser mellett, jó volt, hogy már fizettek érte még ha nem is teljes árat.

Ez a kioszk egy bevásárlóközpontban van. (Olyan mint a Westend és társai, csak ha lehet nagyobb) Ami egy olyan kertvárosban van ahol sokféle náció él, sok kínai, arab és indiai. Rengeteg a kisgyerekes és a babakocsis (szorozd meg tízzel az otthon látott babakocsik számát) . Szóval nem igazán az a közönség ahol bizsura annyit akarnának költeni amennyiért mi azt áruljuk. Nem is nagyon volt forgalom :-) Így aztán elég sokat unatkoztunk, de legalább volt időm beletanulni mindenbe!

A kioszk maga teljesen nyitott, az ékszerek csak az asztalra vannak fektetve, bárki felveheti, megfoghatja őket. Az ékszerek amúgy szépek, az alapjuk fém és fehérarannyal vannak bevonva. Nekem legalább is ezt mondták :-)

Szóval a próbamunka rendben volt. Adtam el teljesen egyedül is ékszereket. És őszintén szólva sokat unatkoztam is :-)

Aztán azt mondta a menedzser, hogy jó, akkor legközelebb hétfőn kell jönnöm és egyedül leszek az egyik ilyen ékszerüzletükben, majd hív hogy melyikben. Van nekik egy jópár szerte a városban. Eléggé csodálkoztam, hogy hogyan gondolják, hogy egy kezdőt egyedül hagynak??? Ráadásul szerintem nem is lehet egy ilyen helyen egyedül lenni, mert nem látom be a helyet, és nem is tudom ott hagyni hogy szünetet tartsak. Aztán kiderült, hogy ugyanoda kell visszamennem, ahol a próbamunka volt. Na mondom, akkor ezért leszek egyedül, mert annyira nincs forgalma a helynek hogy két embert nem tart el, és hát kell valaki aki egyedül ott mer maradni. Gondolom most kipróbálnak engem. Persze mikor először beszéltünk akkor még úgy volt hogy mindíg máshol kell dolgozni, szóval most nagyon kíváncsi vagyok :-) Vasárnap is ott leszek, ha azután is engem akarnak oda rakni, akkor azért rákérdezek, hogy oké, de infúziót és katétert adnak-e a fizetés mellé :-)

A hétfőn már túl vagyok, az eladást élveztem, már amikor volt vavő, de teljesen egyedül nagyon lassan telt el a nyolc óra. Egy ilyen szervezettségű helyet nem lehet komolyan venni, szóval kíváncsi vagyok meddig lesznek ezzel a hozzáállással és mikor keresnek még embert a pult mögé :-)

Minden esetre van munkám, fizetnek érte és mint tapasztalat nagyon értékes! És legalább belelátok, hogy milyen fontos, hogy a célszemélyeknek megfeleő piacot válasszak a portékám eladására! Szóval rengeteget tanulok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése