2009. november 2., hétfő

Az első munkanap

Kedden este mentem dolgozni az olasz étterembe.

Nagyon hangulatos a hely, lehet kinn és benn is ülni. A konyha nyitott, szóval a vendégek látják hogyan készül az ennivaló és van egy hatalmas fával fűtött kemence amiben a pizzák készülnek! Tényleg óriási! :-)

Szóval ide jöttem dolgozni. Szépen elmutogatták mi merre hány méter, aztán azt mondta a séf (egyben tulajdonos - nem nagy a hely) hogy ragadjak rá a másik pincérre és nézzem hogy mit csinál! Aztán azt vettem észre hogy már én is rendeléseket veszek fel! :-)

Hát egyáltalán nem mindíg könnyű érteni, hogy mit kérnek. Zene szól, tányércsörömpölés van, a konyhában készül az étel, ők meg lefele az étlap felé fordulva mondják, hogy mit kérnek! De így jó, mert megkérem, hogy mutassák meg mi az és akkor le tudom írni :-)

Aztán a végén megdícsért a séf, hogy ügyes voltam, persze még tanulnom kell, de jöjjek másnap is! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése