2010. február 25., csütörtök

Gulyásleves

Jelentem (Peti) megfőztem életem első gulyáslevesét, és azt is itt Ausztráliában. :)
Kicsit izgultam az összetevők keresésekor, de mindent lehetett találni amire szükség volt.

Az elkészítéskor figyelembe vettem Zoli barátom tapasztalatait a zöldségek korai megpuhulásával kapcsolatban, így megfelelő alapanyagok, jó tanács és az interneten található technológiai leírás (recept) felhasználásával magabiztosabban vágtam bele a harci feladatba.

Az eredmény így nézett ki:

Jó házigazda módjára megkínáltuk belőle lakótársainkat (ír srác és egy holland pár) is. Dan (ír) csak pislogott nagyokat, viszont a holland fiúnak volt korábbról tapasztalata, evett már gulyáslevest Magyarországon.

Bár mindent amit utána mondtak nem értettem, de a következő szavakat lehetett kivenni a szövegkörnyezetből: "beautiful", "amazing". Vagy az is lehet hogy csak ezt szerettem volna hallani? :)

Pár nap elteltével büszkén jelenthetem mindenki életben maradt!!

A következő próbálkozásom a Csirkepaprikás lesz. :)

2 megjegyzés: