2010. február 11., csütörtök

Az új hely

Peti költözött míg én a reptéren voltam, meg a repülőn csücsültem, úgyhogy én már az új helyre érkeztem meg.
Egy szobát bérlünk egy nagy kétszintes házban, és mindössze 10 perc gyalog az óceán! :-)

A szobánk nagyon kellemes, tágas, már egészen jól berendezkedtünk.
Amúgy ez csak egy ideiglenes megoldás míg eldöntjük hogy hol is akarunk élni, és míg találunk valami jó kis lakást. Most hogy kipróbáltuk, a döntés megszületett: a tengerparthoz közel szeretnénk lakni, a keresési procedúra pedig már folyamatban is van :-)

Sajnos a megérkezésem utáni héten végig szakadt az eső! Szóval nem sikerült fürödni meg napozni, de ezen a héten már igen! :-) Be kell hoznom a lemaradásaimat, kimarad egy egész hónapnyi nyár! :-)

A ház egyébként jó, csak sajnos két lakó kissé igénytelen, de ők meg pont kiköltöznek, szóval a probléma megoldva :-) 

2 megjegyzés:

  1. Örülünk, hogy visszaértél, tényleg aggódtunk a hó miatt!

    Hol van az új lakás a térképen? :)

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Hú, hát én is aggódtam! De aztán egy kis kavarodás után szerencsésen megérkeztem!
    Majd müldöm mailben a linket :-)

    VálaszTörlés